Hallelujah

Nu har vi äntligen genomfört den efterlängtade flytten till Götteborg! Det mesta är på plats och är i sin ordning. SKÖNT!

Solen skiner och jag har varit inne hela dagen.. Vågar inte gå ut, allt är så nytt. Många främande människor och många läskiga ljud..
Jag som är van vid landet där man knappt ser en människa på 100 mil. Men här kryllar dom! Och alla pratar olika språk dessutom..

Hahah, jag vet.. Jag är barnslig.

Killen är på jobbet varje dag så det är jag som får ta hand om det mesta nu för tiden, jag som knappt kommer upp ur sängen, eller kan böja mig eller på gränsen till att kunna gå.. I morgon går jag in i vecka 36. Så det börjar närma sig nu.. Dagarna flyger fram.. Hoppas det fortsätter så..


Min lilla älskling sparkar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0