God morgon solstrålar!

Idag är jag uppe jätte tidigt (för mig) !  Tro det eller ej, så va det en fluga som väckte mig.. Haha!  Jag får nog gå och lägga mig snart igen, men först måste jag ringa trafikvärket och avboka kör och kunskapsprov eftersom det är typ omöjligt att göra det nu när jag är gravid tyvärr. Har tankarna på mycket viktigare saker för tillfället.

Idag är det sol och fint väder, skönt! Ska försöka komma ut en stund idag. Bor typ 10 meter ifrån en sjö, så skäms på mig om jag inte går dit när det är sol. Sjön har strand och allt möjligt. Men väldigt mycket folk tyvärr...



Ville inte visa mitt vackra face nu på morgonen ;)  Men ist bjuder på mitt hår som jag färgat blont för ett tag sedan. blev nöjd faktist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0