.



Har du mått mycket illa under din graviditet?

Svar: Jaa, det har jag! Illamåendet började väldigt tidigt, jag mår fortfarande illa till och från.. Men det börjar bli bättre! :)
-
Har du funderat på att ta reda på könet på bebisen?
Svar: Yes! Jag vill vara förberedd och kunna köpa kläder och saker till barnet innan Hon/Han kommer ut. Könet får jag antagligen reda på om 2 veckor då jag ska på ultraljud :)
-
Hur är det att ha samlag som gravid, någon skillnad?
Svar: Oohja! Extrem skillnad tycker jag. Det blir mycket mer intimt och passionerat. Jag har ingen aning varför det blir det men allt blir bara mycket skönare och bättre :)
-
Kommer du att gå klart skolan nu eller senare?
Svar: Detta är en fråga jag knappt vet svaret på, men jag ska försöka gå på distans skola, även när jag har fött mitt barn.. Jag kommer antagligen inte bli det jag vill bli förens några år efter barnet är fött. :)
-
Tror du att det blir en tjej eller kille?
Svar: Jag har funderat väldigt mycket på detta, men det är hur svårt som helst. De flesta som har gissat tror att det blir en tjej. Jag kan inte låta bli att tro det med. Jag har ju en väldigt rund mage som ser ut som en typisk ''tjej-mage''. Men såklart spelar det ingen roll vad jag får :)
-
Vad tycker du om abort?
Svar: jag tycker inte abort är något dåligt, men jag skulle aldrig kunna tänka mig att ta bort mitt barn i nuläget. Men om min pojkvänn inte varit positiv till att behålla barnet från början, så skulle jag självklart fundera på det.
-

Tack för frågorna! Fråga gärna mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0