Tjockisen !

Hej!
Sitter nu i självaste Värmland och myser. Värmland är pojkvännens hem (land)? Hahah eller hur man säger!? 
Det är inte lika varmt som det låter kan jag säga! 
Nu sitter jag och väntar på mina nuggets som min sötnos ska köpa på donken. Magen skriker och vill ha mat, bäbben också! Han sparkar mamma jätte hårt så det gör ont. Men blir sammtidigt så lycklig att han mår bra där inne :)
Har grymt mycket hem längtan.. Vill hem till min säng, mamma, syster, katt, kylskop, toalett, tv... Helt enkelt ALLT! 
Innan jag blev gravid så kunde jag bo var som helst, men nu kan jag knappt vara borta en vecka..
Det börjar bli sjukt jobbit när det känns som man inte kan andas, resa sig upp, ha ont överrallt.. u name it!  Graviditetens åkommor....
Nu ska jag ta näspray, sedan ska jag trycka i mig några halsbränna tabletter, sedan kissa några liter för att sedan äta och göra allt från början! Graviditeten är underbar ibland :D  Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0